Powered by Blogger.

Think pink!

This is the outfit I've chosen for today.Comfy cause I'm staying all day in the office (til late) and light cause it's really really hot in Florence. Yes, I know, It's almost too simple but I usually don't wear designer clothes or killer heels on a daily basis :)
I'm definitevely a "pink lover" but when dressing in pink it is important not to be excessive... the head-to-toe pink look may transform you in a big walking bob-bons. 

Questo è l'outfit che ho scelto per la giornata di oggi. Comodo, perchè dovrò stare tutto il giorno in ufficio (e fino a tardi!) e leggero per affrontare il caldo che attanaglia Firenze. Si, lo so, anche troppo semplice e banale, ma solitamente non metto abiti firmati e tacchi "assassini" per andare in ufficio :)
Sono decisamente un amante del rosa ma nel vestire è importante mai esagerara con questo colore.... il look in rosa dalla testa ai piedi rischia di farci apparire come  dei giganteschi bob-bon.



 My favourite piece of this outfit are the woven Tara ballerinas. You can find them at Luisa Via Roma in many different colours. This is my personal Tara collection. Which is your favourite colour? 

Il mio pezzo preferito di questo outfit sono le ballerine intrecciate Tara. Potete trovarle da Luisa Via Roma in svariati colori. Questa è la mia collezione personale. Qual'è il vostro colore preferito?


Skirt: Dondup 
Tank: Brandy Melville Firenze
Shoes: Tara available at Luisa Via Roma

No comments :

Post a Comment